П`ятниця, 29.03.2024, 15:29
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новороздільське МУЮ
    Головна » 2016 » Березень » 12

    Створено зручний пошук за планом заходів державного нагляду (контролю), що містить інформацію про всі основні перевіряючі органи, за винятком ДФСУ

    Ця інформація дає можливість бізнесу заощадити час та кошти на забезпечення проведення перевірок, не завдаючи шкоди нормальному робочому процесу.

    Офіс ефективного регулювання BRDO створив зручний пошук  за планом заходів державного нагляду (контролю), що містить інформацію про всі основні перевіряючі органи, за виключенням Державної фіскальної служби України.

    Дізнайтеся, коли саме вас будуть перевіряти!

    Для цього введіть назву своєї компанії або її код у вікні пошуку . Якщо хочете зберегти отриманий результат — оберіть необхідні відомості та натисніть «Отримати результат».

    Якщо вашої компанії немає в списку пла ... Читати далі »

    Переглядів: 291 | Додав: Novyj_rozdil | Дата: 12.03.2016 | Коментарі (0)

    Президент України Петро Порошенко підписав закон, який передбачає передачу в повноваження органів місцевого самоврядування та місцевих державних адміністрацій надання адміністративних послуг, що користуються найбільшим попитом серед жителів територіальних громад.

    Згідно з пояснювальною запискою до документа, органам місцевого самоврядування надаються повноваження щодо реєстрації місця проживання та зняття з реєстрації місця проживання, ведення відповідного реєстру територіальної громади.

    Відзначається, що в результаті це повинно позбавити жителів необхідності збирати відповідні довідки про склад сім'ї та проживанні, необхідних при наданні соціальних та інших послуг.

    Документом також пропонується спростити процедуру отримання інформації з Державного земельного кадастру. При цьому, право на надання такої інформації матимуть посадові особи органів місцевого самоврядування, у тому числі і адміністратори центрів надання ... Читати далі »

    Переглядів: 305 | Додав: Novyj_rozdil | Дата: 12.03.2016 | Коментарі (0)

     Зниження рівня життя значної частини населення України, соціально-побутова невлаштованість, безробіття, юридична безправність, загальна психологічна напруженість, яка часто призводить до втрати морально-психологічних орієнтирів та негативно відбивається в родині, призводить до різкого зниження рівня культури сімейного спілкування, до загострення сімейних конфліктів і провокує виникнення сімейного неблагополуччя.

             Сьогодні дуже часто ми чуємо про те, що насильства в сім’ї не повинно бути. Проте також часто ми чуємо про випадки скоєння насильства чоловіка над жінкою, батьків над дітьми. Найстрашніше те, що рамки сімейного насильства виходять за межі дому – і розширюють їх діти, які потерпають від насильства в сім’ї, скоюючи жорстокі вчинки по відношенню до своїх однолітків. Тож, найбільш гостро проблема насильства в сім’ї постає у неповнолітніх громадян, які не маючи відповідного обсягу правової інфо ... Читати далі »

    Переглядів: 313 | Додав: Novyj_rozdil | Дата: 12.03.2016 | Коментарі (0)

     У зв’язку із наближенням шкільних літніх канікул реєстраційна служба Новороздільського міського управління юстиції вважає за потрібне розмістити інформацію про основні законодавчі положення щодо створення та діяльності дитячих громадських організацій згідно чинного законодавства.

        Дитячі громадські організації - об’єднання громадян віком від 6 до 18 років, метою яких є здійснення діяльності, спрямованої на реалізацію та захист своїх прав і свобод, творчих здібностей, задоволення власних інтересів, які не суперечать законодавству, та соціальне становлення як повноправних членів суспільства.

         Засновниками дитячих громадських організацій можуть бути громадяни України, а також іноземці та особи без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах, які досягли 15-річного віку.

         Вступ неповнолітніх віком до 10 років до дитячих громадських організацій здійснюється за письмовою згодою ба ... Читати далі »

    Переглядів: 352 | Додав: Novyj_rozdil | Дата: 12.03.2016 | Коментарі (0)

    Державна служба в Україні – це професійна діяльність осіб, які займають посади в державних органах та їх апараті щодо практичного виконання завдань і функцій держави та одержують заробітну плату за рахунок державних коштів.

                Держава гарантує особам, що перебувають на державній службі, соціально-побутове забезпечення, якому присвячено розділ VII Закону України «Про державну службу» (далі – Закон).

                У статті 33 Закону зазначено, що державним службовцям можуть установлюватися надбавки за високі досягнення у праці і виконання особливо важливої роботи, доплати за виконання обов’язків тимчасово відсутніх працівників та інші надбавки і доплати, а також надаватися матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань.

    У свою чергу, законодавець не надав визначення соціально-побутового питання, не заз ... Читати далі »

    Переглядів: 8239 | Додав: Novyj_rozdil | Дата: 12.03.2016 | Коментарі (0)

    На планеті живе майже 2 млрд дітей. Як найвразливіша частина суспільства вони потребують особливого захисту й піклування. Від ставлення держави до дітей значною мірою залежить її імідж на міжнародній арені. Проблема дитячої безпритульності та бездоглядності не нова для України. На думку українських учених, бездоглядність є відображенням політико-економічного й культурного стану соціуму, закономірним наслідком кризи перехідного етапу розвитку країни. 

    Бездоглядність дітей є однією з найзлободенніших проблем сьогодення, яка стосується не тільки соціально незахищених верств чи так званих неблагополучних сімей. Неблагополучною можна назвати ту родину, в якій мають місце алкоголізм, наркоманія та інші аморальні прояви життя. Але не завжди благополучною є та сім’я, в якій батько і мати працюють з ранку до вечора, незнаючи чим займається дитина у вільний час.

    Слід зазначити, що «бездоглядність» та «безпритульність» не завжди залежить   ... Читати далі »

    Переглядів: 372 | Додав: Novyj_rozdil | Дата: 12.03.2016 | Коментарі (0)

    Примусове виконання рішень судів та інших юрисдикційних органів в Україні забезпечується діяльністю органів Державної виконавчої служби, функції яких виконують державні виконавці в процесі виконавчого провадження.

    Саме по собі рішення суду про стягнення з однієї особи на користь іншої не робить даних осіб сторонами виконавчого провадження автоматично. Сторони з'являються лише після відкриття виконавчого провадження, після винесення державним виконавцем постанови про відкриття виконавчого провадження на підставі заяви про відкриття виконавчого провадження, одночасно з пред'явленням виконавчого документу до органу державної виконавчої службу.

    Державний виконавець відкриває виконавче провадження:

    -      за заявою стягувача або його представника про примусове виконання рішення, зазначеного в статті 3 Закону України “ Про виконавче провадження ”, на підставі виконавчого документа.

    У виконавчому документі повинно ... Читати далі »

    Переглядів: 385 | Додав: Novyj_rozdil | Дата: 12.03.2016 | Коментарі (0)

    Заява про державну реєстрацію шлюбу подається чоловіком та жінкою до будь-якого державного органу реєстрації актів цивільного стану за їхнім вибором.

     Особи, які бажають зареєструвати шлюб, мають досягнути шлюбного віку на день реєстрації шлюбу. Шлюбний вік для чоловіків та жінок встановлений у вісімнадцять років. Сімейним кодексом передбачено також випадки реєстрації шлюбу особами, які досягнули шістнадцяти років, але за умови, якщо суд ухвалив рішення про надання їм права на шлюб, у випадку, коли це відповідає їхнім інтересам .

    Особи, які бажають зареєструвати шлюб, зобов’язані пред’явити паспорт або паспортний документ. Якщо жінка і (або) чоловік не можуть через поважні причини особисто подати заяву про реєстрацію шлюбу, таку заяву, нотаріально засвідчену, можуть подати їх представники. Повноваження представника мають бути також нотаріально засвідчені.

    Шлюб реєструється після спливу одного місяця від дня подання особами заяви про реєстраці ... Читати далі »

    Переглядів: 349 | Додав: Novyj_rozdil | Дата: 12.03.2016 | Коментарі (0)

    Наведемо найбільш поширені міфи про насильство в сім’ї.

    1. Жінки, що піддаються насильству в родині, – мазохістки. Їм приємно, коли їх б’ють. Зазвичай вважається, що б’ють тих жінок, які «хочуть і заслуговують бути побитими», тому вони не кидають кривдників і терплять таке ставлення. Цей міф стверджує, що жінка отримує сексуальне задоволення від того, що її б’є чоловік, якого вона любить.

    2. Жінки провокують насильство і заслуговують його. Це дуже поширене переконання свідчить про те, що проблема насильства щодо жінок – соціальна. Вона закорінена в ґендерних стереотипах, що з дитинства прищеплюються людям. Жодна людина не заслуговує на побиття, але насправді кривдник завжди знайде виправдання своїм діям, незалежно від того, як поводилася жертва.

    3. Жінки, які піддаються насильству, завжди можуть піти від кривдника. У суспільстві, де жінкам запропоновано з культурної точки зору вірити в те, що любов і шлюб є для ... Читати далі »

    Переглядів: 354 | Додав: Novyj_rozdil | Дата: 12.03.2016 | Коментарі (0)

    Державна служба є ключовим елементом системи державного управління, від ефективного функціонування якого залежить додержання конституційних прав і свобод громадян, послідовний і сталий розвиток країни.

    Як зазначено в Концепції адаптації інституту державної служби в Україні до стандартів Європейського Союзу (Указ Президента України від 05.03.2004 р. № 278/2004), з огляду на стратегічне завдання України щодо здійснення системних перетворень реальних (внутрішніх) передумов для вступу до Євросоюзу, наближення державної служби до загальноприйнятих засад для країн - членів ЄС набуває особливо актуального значення.

    Одним із проблемних питань діючої системи державної служби, яке потребує подальшого вирішення, є нормативне врегулювання вимог професійної етики державних службовців. Проте не лише визначення морально-етичних принципів службової поведінки державних службовців, а й законодавче закріплення механізму їх запровадження і дотримання має велике соціальне значення та є г ... Читати далі »

    Переглядів: 1404 | Додав: Novyj_rozdil | Дата: 12.03.2016 | Коментарі (0)

    Попередній аналіз створення спеціальних антикорупційних органів у кількох країнах-нових членах ЄС та країнах Східного партнерства ЄС дає можливість зробити кілька спостережень, актуальних для України.

    Спеціальні антикорупційні органи, що мають повноваження самостійно проводити розслідування корупційних злочинів, і які створюються у країнах з порівняно короткою історією демократичного розвитку, у своїй роботі надто часто наражаються на критику, в основі якої – звинувачення у політичній залежності їх керівництва і, відповідно,заангажованості їх роботи.

    Досвід Польщі є показовим у цьому плані. Порівняно з цим, досвід створення координаційних органів, які відповідають за реалізацію політики боротьби з корупцією і мають повноваження щодо її визначення, є більш позитивним.

    Оскільки такі органи не є правоохоронними і не мають потенціалу бути використаними як інструменти зведення політичних рахунків, ставлення політиків та експертів до їх роботи більш толерантн ... Читати далі »

    Переглядів: 599 | Додав: Novyj_rozdil | Дата: 12.03.2016 | Коментарі (0)

    У судовій практиці досить поширеними є категорії цивільних справ, у яких прямо чи опосередковано зачіпаються інтереси дітей і які, відповідно, привертають особливу увагу держави та суспільства. Законодавець намагається знайти оптимальну модель судового процесу, яка дозволила б усебічно враховувати інтереси дітей, ефективно реагувати на по-рушення їх прав і не допускати їх у майбутньому. Виходячи з традиційного уявлення про правовий статус дитини, захист її порушених прав та інтересів, за загальним правилом, покладається на законних представників (батьків, опікунів, піклувальників). У цьому зв'язку привертає увагу ст. 27-1 «Забезпечення захисту прав малолітніх або неповнолітніх осіб під час розгляду справи», якою було доповнено Цивільний процесуальний кодекс України (далі – ЦПК) [1]. Положення даної статті дають підстави стверджувати, що зазначені особи є повноправними учасниками цивільного процесу й наділяються в ньому як загальними правами та обов'язками, ... Читати далі »

    Переглядів: 430 | Додав: Novyj_rozdil | Дата: 12.03.2016 | Коментарі (0)

    Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2024