Вівторок, 19.03.2024, 11:32
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Про відділ | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новороздільське МУЮ
    Про відділПравові роз'ясненняНормативна база

    Відділ державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Новороздільського міського управління юстиції

     

    Основні завдання відділу

    Забезпечення повної, своєчасної і правильної державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до вимог законодавства.

    Забезпечення у межах визначеної компетенції реалізації громадянами особистих і майнових прав.

    Збереження архівного фонду органів державної реєстрації актів цивільного стану.

    Ведення  з  дотриманням  вимог  чинного  законодавства Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

    Видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.

     

    Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

    Проводить державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, смерті, шлюбу, розірвання шлюбу, зміни імені (прізвища, власного імені, по батькові ) та про кожний факт державної реєстрації акта цивільного стану видає відповідні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану.

    Вносить до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомості про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, а також про внесення змін, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 №1064.

    Готує матеріали та вирішує питання про зміну імені (прізвища, власного імені, по батькові) фізичних осіб - громадян України.

    Готує матеріали та вирішує питання про внесення змін, до актових записів цивільного стану та поновлення втрачених записів.

    Готує та подає до відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Головного управління юстиції у Львівській області матеріали для вирішення питання щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записів цивільного стану.

    Складає висновок про анулювання актового запису про шлюб у випадках, передбачених статтею 39 Сімейного кодексу України, та анулює актові записи цивільного стану відповідно до норм законодавства.

    Приймає рішення щодо вилучення і повернення анульованого свідоцтва відповідному органу державної реєстрації актів цивільного стану. У разі неповернення анульованого свідоцтва надає інформацію про його анулювання для оприлюднення на офіційному веб-сайті Укрдержреєстру.

    При прийнятті заяви про державну реєстрацію шлюбу на бажання наречених видає направлення на медичне обстеження.

    Забезпечує належне зберігання та оформлення книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг та іншої документації, пов’язаної з державною реєстрацією цих актів.

    Веде в установленому порядку облік  книг державної  реєстрації  актів

    цивільного стану і метричних книг.

    Забезпечує належні облік та зберігання, а також витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану з дотриманням вимог законодавства.

    Видає повторно свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

    Вивчає й узагальнює практику застосування чинного законодавства з питань державної реєстрації актів цивільного стану.

    Подає до відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції у Львівській області в установленому законодавством порядку звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану за формами №97 «Про реєстрацію актів цивільного стану» (місячна) та №98 «Про реєстрацію актів цивільного стану» (піврічна, річна), а також звіти про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.

    Розглядає звернення та інформаційні запити громадян, а також запити установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу.

    Організовує та надає фізичним особам з дотриманням вимог чинного законодавства платні послуги, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

     

    Прийом громадян проводиться:

    Понеділок –  неприйомний день (9:00-16:45 год. проводиться реєстрація смерті)

    Вівторок -9:00 – 13:00 год.

    Середа – 9:00- 18:00 год.

    Четвер – 9:00- 13:00  год., 18:00 – 20:00 год.

    П’ятниця – 9:00 -18:00 год.

    Субота  -9:00-16:45 год. ( проводиться реєстрація шлюбів)

    Перша середа місяця – архівний день ( прийом громадян не здійснюється)

     

    Начальник відділу – Гарасевич Юлія Миколаївна

     

    Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2024