Четвер, 13.08.2020, 18:23
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Про Управління | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новороздільське МУЮ

    ПОЛОЖЕННЯ

    про Новороздільське міське управління юстиції Львівської області

     

    1.        Новороздільське міське управління юстиції (далі - управління    юстиції) є територіальним органом Міністерства юстиції України (далі - Мін'юст).

    Управління юстиції пiдпopядкoвyєтьcя Мін'юсту та безпосередньо Головному управлінню юстиції у Львівській області.

     

    2.  Управління юстиції у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, а також указами Президента України i  Постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Miнicтpiв  України,  наказами   Мін'юсту  України, наказами  Головного управління юстиції у Львівській області та цим Положенням.

     

    3.  Основними завданнями управління юстиції є:

    реалізація державної правової політики, а також забезпечення реалізації державної політики у сферах реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, інших громадських формувань, статутів, організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

    експертне забезпечення правосуддя;

    забезпечення роботи нотаріату;

    здійснення в межах повноважень міжнародно-правового співробітництва

     

    4. Управління юстиції відповідно до покладених на нього завдань:

    4.1 узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень, готує пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд головних управлінь юстиції;

    4.2 бере участь у розвитку системи правової інформації;

    4.3 підтримує тексти актів законодавства у контрольному стані, веде їх облік та здійснює зберігання; доводить інформацію про збірники актів законодавства, що видаються Мін’юстом, та про доступ до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів до відома органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадян;

    4.4 координує діяльність територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій на території м.Новий Розділ Львівської області з питань систематизації законодавства, перевіряє стан такої діяльності, надає рекомендації щодо її поліпшення і вносить пропозиції про усунення виявлених недоліків;

    4.5 координує діяльність територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністрацій, а також державних підприємств, установ, організацій та державних господарських об’єднань, навчальних закладів на території м.Новий Розділ Львівської області з питань правової освіти населення, перевіряє стан їх діяльності із зазначених питань, надає їм необхідну методичну допомогу, консультує їх з питань підготовки навчально-тематичних планів, програм, посібників, визначення форм і методів правового навчання; дає рекомендації щодо його вдосконалення; бере участь у проведенні семінарів, конференцій, олімпіад, конкурсів та інших навчально-методичних заходів;

    4.6 здійснює методичне керівництво правовою роботою в територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністраціях, а також на державних підприємствах, в установах, організаціях та державних господарських об’єднаннях на території м.Новий Розділ Львівської області;

    4.7 перевіряє в територіальних органах міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцевих державних адміністраціях, а також на державних підприємствах, в установах, організаціях та державних господарських об’єднаннях на території м.Новий Розділ Львівської області стан правової роботи, надає рекомендації щодо її поліпшення, вносить пропозиції про усунення виявлених порушень і недоліків та притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у допущених порушеннях;

    4.8 здійснює через засоби масової інформації інформування населення з питань держави і права, захисту прав і основних свобод людини, чинного законодавства та діяльності підвідомчих органів та установ юстиції;

    4.9 організовує та забезпечує роботу громадських приймалень із надання безоплатної правової допомоги малозабезпеченим верствам населення, надає їм методичну допомогу;

    4.10 забезпечує доступ до публічної інформації;

    4.11 сприяє розвитку надання юридичних послуг з метою реалізації прав, свобод і законних інтересів громадян та юридичних осіб;

    4.12 сприяє організації навчання державних виконавців та забезпечує підвищення рівня їх кваліфікації;

    4.13 здійснює згідно із законодавством легалізацію місцевих громадських організацій, місцевих осередків всеукраїнських та міжнародних громадських організацій (крім місцевих громадських організацій та місцевих осередків всеукраїнських і міжнародних громадських організацій, легалізація яких віднесена до делегованих повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад), місцевих та первинних професійних спілок та їх об’єднань, реєстрацію структурних утворень політичних партій, державну реєстрацію місцевих асоціацій органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням асоціацій з урахуванням адміністративно-територіальних одиниць, на які поширюється діяльність органів місцевого самоврядування, що об’єднуються, місцевих благодійних організацій, відділень (філій, представництв) всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, організацій роботодавців та їх об’єднань, місцевих асоціацій кредитних спілок, статутів територіальних громад сіл, селищ, міст (крім міст Києва та Севастополя); взяття до уваги повідомлення організацій місцевих, обласних, регіональних, республіканських, всеукраїнських професійних спілок; ведення відповідних реєстрів та книг обліку, виконання функції Реєстратора Єдиного реєстру громадських формувань, а також готує звітність щодо зареєстрованих (легалізованих) громадських формувань та їх статутів, яка подається до структурного підрозділу, що забезпечує реалізацію повноважень Укрдержреєстру, відповідного головного управління юстиції;

    4.14 контролює додержання місцевими громадськими організаціями (крім тих, легалізація яких віднесена до делегованих повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад) положень своїх статутів, місцевими осередками зареєстрованих всеукраїнських, міжнародних громадських організацій (крім тих, легалізація яких віднесена до делегованих повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад) положень статутів всеукраїнських та міжнародних громадських організацій, додержання структурними утвореннями політичних партій положень статутів політичних партій, вимог Конституції та законів України, здійснює відповідно до компетенції контроль за діяльністю місцевих благодійних організацій, відділень (філій, представництв) всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій; виконання виконавчими органами сільських, селищних, міських (крім міст обласного/республіканського значення) рад делегованих повноважень у сфері легалізації об’єднань громадян, надання їм методичної допомоги;

    4.15 проводить державну реєстрацію актів цивільного стану та видає відповідні свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, розглядає матеріали про зміну імені та про внесення змін до актових записів цивільного стану; поновлює та анулює їх; визнає шлюб недійсним;

    4.16 забезпечує внесення до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей про народження фізичної особи та її походження, усиновлення, позбавлення та поновлення батьківських прав, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, а також про внесення змін, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану відповідно до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого в установленому порядку;

    4.17 забезпечує надання інформації про анулювання свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану для її оприлюднення на офіційному веб-сайті Державної реєстраційної служби України (далі – Укрдержреєстр) у разі неповернення анульованого свідоцтва;

    4.18 забезпечує подання до структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру, головних управлінь юстиції матеріалів для вирішення питання щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записів цивільного стану;

    4.19 повторно видає свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану та витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян у порядку, передбаченому законодавством;

    4.20 забезпечує подання відповідним відділам ведення Державного реєстру виборців відомостей про померлих виборців; 

    4.21 організовує роботу щодо прийому від виконавчих органів сільських, селищних та міських (крім міст обласного значення) рад звітів за встановленими формами;

    4.22 подає до структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру, головних управлінь юстиції в установленому законодавством порядку звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану та звіти про витрачання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, іншу документацію, яка використовується у діяльності структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру;

    4.23 забезпечує належну взаємодію з іншими органами державної реєстрації актів цивільного стану та місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями з питань державної реєстрації актів цивільного стану громадян;

    4.24 забезпечує належний облік бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та сприяє створенню умов для їх зберігання, а також книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг та іншої документації, яка використовується у діяльності структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру;

    4.25 організовує забезпечення виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад, які реєструють акти цивільного стану, бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, актових записів цивільного стану, а також іншою документацією;

    4.26 перевіряє дотримання вимог законодавства посадовими особами виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад, які здійснюють державну реєстрацію актів цивільного стану, та надає їм методичну допомогу;

    4.27 організовує надання платних послуг працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану фізичним особам;

    4.28 відповідно до законодавства забезпечує ведення Державного реєстру обтяжень рухомого майна, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Державного реєстру правочинів, Державного реєстру актів цивільного стану громадян та Єдиного реєстру громадських формувань;

    4.29 забезпечує підвищення рівня кваліфікації працівників, які здійснюють державну реєстрацію актів цивільного стану, та посадових осіб виконавчих органів сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад, які реєструють акти цивільного стану;

    4.30 здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно відповідно до закону;

    4.31 надає інформацію про зареєстровані права та їх обтяження відповідно до закону;

    4.32 забезпечує взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до закону;

    4.33 забезпечує взаємодію з державними реєстраторами юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;

    4.34 здійснює контроль за діяльністю атестованих судових експертів, які не є працівниками державних спеціалізованих установ і здійснюють свою діяльність на підставі свідоцтва Мін’юсту та внесені до Державного реєстру атестованих судових експертів;

    4.35 сприяє організації роботи державних нотаріальних контор, які працюють на території району (міста);

    4.36 сприяє організації надання приватними та державними нотаріусами правової допомоги населенню району (міста) з питань учинення нотаріальних дій;

    4.37 організує та контролює виконання міжнародних договорів України з питань правової допомоги в цивільних, сімейних, кримінальних справах, а також конвенцій і угод з питань, пов’язаних з діяльністю установ юстиції;

    4.38 здійснює інші повноваження на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України..  

     

     

    5. Управління юстиції з метою організації своєї діяльності:

    5.1 організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників апарату управління юстиції;

    5.2 сприяє здійсненню добору кадрів управління юстиції;

    5.3 за дорученням головного управління юстиції укладає договори, вивчає, аналізує та узагальнює потреби матеріально-технічного забезпечення управління юстиції, забезпечує збереження матеріальних цінностей;

    5.4 розглядає звернення громадян з питань, що належать до його компетенції, виявляє та усуває причини, що породжують обґрунтовані скарги громадян;

    5.5 забезпечує у межах своєї компетенції дотримання державної таємниці в управлінні юстиції, підвідомчих органах та установах юстиції;

    5.6 забезпечує в межах своєї компетенції виконання завдань мобілізаційної готовності;

    5.7 здійснює контроль в управлінні юстиції та підвідомчих органах і установах юстиції за дотриманням актів законодавства з питань боротьби з корупцією і злочинністю та забезпечує їх неухильне виконання;

    5.8 забезпечує в межах повноважень проведення заходів щодо запобігання корупції та здійснення аналізу стану дотримання антикорупційного законодавства.

     

    6.        Управління юстиції має право:

    6.1 залучати вчених і фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками), представників інститутів громадянського суспільства до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань, що належать до його компетенції;

    6.2 одержувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб;

    6.3 скликати та проводити наради з питань, що належать до його компетенції;

    6.4 у разі неналежного виконання керівником юридичної служби територіального органу міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, місцевої державної адміністрації, державного господарського об’єднання, підприємства, установи, організації на території м.Новий Розділ Львівської області покладених на нього завдань порушувати питання про притягнення його до відповідальності згідно із законодавством;

    6.5 залучати в установленому порядку для перевірок роботи атестованих судових експертів, які не є працівниками державних спеціалізованих установ і здійснюють судово-експертну діяльність на підставі свідоцтва Мін’юсту та внесені до державного Реєстру атестованих судових експертів, кваліфікованих судових експертів науково-дослідних установ судових експертиз, підпорядкованих Мін’юсту;

    6.6 уносити до Мін’юсту пропозиції щодо призначення дисциплінарного провадження відносно судових експертів, які не є працівниками державних спеціалізованих установ, здійснюють свою діяльність на підставі свідоцтва Мін’юсту та внесені до Державного реєстру атестованих судових експертів.

     

    7. Управління юстиції взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади  та органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями на території м.Новий Розділ з питань, що належать до його компетенції.

     

    8. Управління юстиції у межах своєї компетенції видає накази, організовує і контролює їх виконання.

     

    9. Начальник управління юстиції призначається на посаду та звільняється з посади Міністром юстиції України за поданням начальника головного управління юстиції у Львівській області.

    Начальник управління юстиції може мати заступників, кількість яких визначає головне управління юстиції у Львівській області.

    Заступники начальників управлінь юстиції призначаються на посаду та звільняються з посади начальником головного управління юстиції у Львівській області за поданням начальника управління юстиції.

    Керівники структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру, призначаються на посади та звільняються з посад відповідно Головою ДВС та Головою Укрдержреєстру за поданням керівників структурних підрозділів головного управління юстиції у Львівській області, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру, погодженим з начальником головного управління юстиції у Львівській області..

     

    10. Начальник управління юстиції:

    10.1 о

    Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2020