Які загальні документи обов’язково подаються при проведенні державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (взятті на облік нерухомого майна) в усіх випадках реєстрації?
Найперше, обов’язково подається заява, форму та вимоги до заповнення якої встановлює Мін’юст.
Заявник під час подання заяви особисто пред’являє органові державної реєстрації прав, нотаріусові документ, що посвідчує його особу.
Для проведення державної реєстрації речових прав (взяття на облік нерухомого майна) заявник, крім документа, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на нерухоме майно, подає копію документа, що посвідчує його особу (крім документа, що посвідчує посадову особу органу державної влади або органу місцевого самоврядування).
Документом, що посвідчує особу, є паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або доку
...
Читати далі »