Вівторок, 13.04.2021, 06:18
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Серпень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новороздільське МУЮ
    Головна » 2014 » Серпень » 28 » Що обов’язково потрібно знати, якщо Ви плануєте подавати заяву про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно
    10:22
    Що обов’язково потрібно знати, якщо Ви плануєте подавати заяву про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно

    Які загальні документи обов’язково подаються при проведенні державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (взятті на облік нерухомого майна) в усіх випадках реєстрації?

    Найперше, обов’язково подається заява, форму та вимоги до заповнення якої встановлює Мін’юст.

    Заявник під час подання заяви особисто пред’являє органові державної реєстрації прав, нотаріусові документ, що посвідчує його особу.

    Для проведення державної реєстрації речових прав (взяття на облік нерухомого майна) заявник, крім документа, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на нерухоме майно, подає копію документа, що посвідчує його особу (крім документа, що посвідчує посадову особу органу державної влади або органу місцевого самоврядування).

    Документом, що посвідчує особу, є паспорт громадянина України, посвідка на проживання особи, яка мешкає в Україні, національний, дипломатичний чи службовий паспорт іноземця або документ, що його заміняє.

    У разі вилучення у громадянина України паспорта громадянина України у зв’язку з отриманням дозволу для виїзду за кордон на постійне проживання документом, що посвідчує особу громадянина України, є паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне проживання за кордоном.

    Документом, що посвідчує особу, яка не досягла 16-річного віку, є свідоцтво про народження.

    Документом, що посвідчує посадову особу органу державної влади або органу місцевого самоврядування, є службове посвідчення.

    У разі подання заяви особисто заінтересованою особою подається також копія реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків (далі - реєстраційний номер облікової картки платника податку), крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідним органам державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України.

    У разі подання заяви уповноваженою особою, яка діє від імені фізичної особи подаються також копія документа, що посвідчує заінтересовану особу, та копія реєстраційного номера облікової картки платника податку такої особи, крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовилася від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідним органам державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України.

    У разі подання заяви уповноваженою особою органові державної реєстрації прав, нотаріусові, подається документ, що підтверджує її повноваження.

    Заявник подає разом із заявою органові державної реєстрації прав, нотаріусові необхідні для державної реєстрації прав документи, їх копії, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита.

    Документи, що подаються для проведення державної реєстрації прав, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, повинні відповідати вимогам, що встановлені законами та підзаконними нормативно-правовими актами.

    Відповідальність за достовірність відомостей, які містяться у документах, поданих для проведення державної реєстрації прав, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна, несе заявник.

    Заява подається окремо щодо кожного об’єкта нерухомого майна. Однак, у разі коли право власності на житловий будинок, будівлю або споруду набувається одночасно з набуттям у відповідної заінтересованої особи речових прав на земельну ділянку, на якій вони розташовані, заявник подає органові державної реєстрації прав, нотаріусові одну заяву щодо таких об’єктів.

    В якому випадку заяву про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно мають право не прийняти (іншими словами – відмовити у реєстрації заяви)?

    Орган державної реєстрації прав, нотаріус не приймає заяву в разі відсутності документа, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документа про сплату державного мита, крім випадків, коли надання таких документів не передбачено, або ж заявник звільнений від оплати за надання витягу з Державного реєстру прав та оплати державного мита.

    Хто має право подати заяву про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно (взяття на облік нерухомого майна) в електронній формі?

    Заяву в електронній формі мають право подавати лише державні виконавці та Державні кадастрові реєстратори. 

    Переглядів: 262 | Додав: Novyj_rozdil | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2021