Що таке новозбудований об’єкт?
Новозбудований об’єкт – завершений будівництвом об’єкт нерухомого майна, державна реєстрація права власності на який проводиться вперше.
Куди потрібно звернутися з метою проведення державної реєстрації права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна?
Орган державної реєстрації прав проводить державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно за місцем розташування такого майна. Таким чином, потрібно звернутися до реєстраційної служби управління юстиції за місцем розташування нерухомого майна.
Хто має право звернутися з заявою про проведення державної реєстрації права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна?
Під час проведення державної реєстрації речових прав заінтересованою особою є власник, інший правонабувач або сторона правочину, відповідно до якого виникли речові права.
Який строк проведення державної реєстрації права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна?
Державна реєстрація права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна (надання відмови в ній) проводиться у строк, що не перевищує чотирнадцяти робочих днів з дня надходження до органу державної реєстрації прав заяви про таку реєстрацію і документів, необхідних для її проведення.
Які основні документи необхідно подати для проведення державної реєстрації права власності з видачею свідоцтва на новозбудований об’єкт нерухомого майна?
- документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на земельну ділянку;
- документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта.
Документом, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом індивідуального (садибного) житлового будинку, садового, дачного будинку, господарської (присадибної) будівлі та споруди, прибудови до них, побудованих до 5 серпня 1992 р., є технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна.
- технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;
- документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.
Якщо будівництво здійснювалося двома і більше особами, заявник також подає документ, яким визначено окрему частину об’єкта нерухомого майна, що набувається у власність кожною з таких осіб, або їх письмову заяву про розподіл часток у спільній власності на новозбудований або реконструйований об’єкт нерухомого майна у зв’язку з набуттям права спільної власності на такий об’єкт. Справжність підпису таких осіб засвідчується відповідно до Закону України «Про нотаріат».
Якщо будівництво здійснювалося у результаті спільної діяльності, заявник також подає органові державної реєстрації прав договір про спільну діяльність або договір простого товариства.
Чи справляється плата за проведення державної реєстрації права власності з видачею свідоцтва на новозбудований об’єкт нерухомого майна?
Адміністративна послуга надається платно – оплата здійснюється за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та державного мита.
Разом із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень у паперовій формі подаються оригінали документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень, їх копії, засвідчені в установленому порядку, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита.
|