Четвер, 18.04.2024, 21:24
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новороздільське МУЮ
    Головна » 2015 » Березень » 11 » Он-лайн сервіси у рамках реформування реєстраційної служби
    12:32
    Он-лайн сервіси у рамках реформування реєстраційної служби

    Міністерство юстиції України запроваджує он-лайн сервіси у рамках реформування реєстраційної служби. План реформування системи державної реєстрації презентували громадськості в Міністерстві юстиції України у вівторок, 10 березня, у ході засідання «круглого столу».

    За словами першого заступника міністра юстиції України Наталії Севостьянової, Державна реєстраційна служба є однією з найбільш контактних по відношенню до громадян – понад 1,5 млн. контактів щороку. Постійні скарги щодо корумпованості, черг та безпідставних відмов у здійсненні реєстраційних дій, на жаль, стали звичними для системи.

     «Побороти корупцію в сфері реєстрації можна лише відокремивши особу, яка ухвалює рішення, безпосередньо від громадянина, який подає документи до реєстраційної служби» - підкреслила вона.

    Наталія Севостьянова повідомила, що мова йде про досвід Грузії у системі реєстрації з застосуванням системи фронт - табек-офісу. В фронт-офісі лише приймаються та обробляються документи, а в бек-офісі ухвалюється рішення про реєстрацію чи відмову у такій реєстрації. За словами першого заступника міністра, ідея реформування також полягає в тому, щоб позбавити узурпування державною службою окремої функції.

     «Ми вважаємо, що на сьогоднішній день немає необхідності лише Міністерству юстиції виконувати цю функцію. Ми маємо на меті поступово передавати функцію реєстрації іншим суб’єктам – це і органи місцевого самоврядування, і нотаріуси. Коли буде багато пропозицій на ринку, то також будуть усунуті корупційні ризики», - пояснила вона.

    Перший заступник глави державної реєстраційної служби Артем Янчук у ході засідання презентував електронні сервіси, які започатковує Мінюст. Зокрема, мова йде про можливість отримати електронний витяг, виписку та електронну довідку в режимі онлайн без візиту до реєстраційного офісу.

     «Ми запроваджуємо можливість електронної оплати послуг з надання інформації з реєстру. Скориставшись кредитною карткою, яка автоматично посвідчує вашу особу, ви сплачуєте за послугу та отримуєте електронний витяг», - пояснив Артем Янчук.

    В цілому, за словами першого заступника глави державної реєстраційної служби, протягом минулого року органами юстиції було видано більше 1,3 млн. різноманітних довідок та витягів. На цю роботу припадає близько 50% навантаження кожного працівника системи юстиції.

    Також Артем Янчук повідомив про інші пілотні проекти, що вже функціонують в рамках реформування реєстраційної служби.

     «Мова йде про пілотний проект «екстериторіальність», який стосується Вінницької та Київської областей, коли громадянин може подати документи незалежно від місця свого знаходження в межах цих областей. Система вже виправдала себе і може бути розповсюджена на території всієї України. Крім того, ми запровадили проект «модельний офіс» у Харкові, Львові, Дніпропетровську, Чернігові, Києві і Черкасах, в рамках якого буде відпрацьовано систему фронт-та бек-офісів», - додав Артем Янчук.

    Переглядів: 340 | Додав: Novyj_rozdil | Рейтинг: 5.0/1
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2024