З 31 жовтня 2013 року у
місті Новий Розділ впроваджено послугу електронного запису на прийом до відділу
державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби Новороздільського
міського управління юстиції.
Відповідною послугою
може скористатися будь-яка фізична особа, відповідно до вимог законодавства, що
регулюють діяльність органів державної реєстрації актів цивільного стану.
Так, за попереднім електронним записом відділ державної реєстрації актів
цивільного стану здійснює прийом громадян з питань:
- державна
реєстрації народження дитини;
- подача заяви на
державну реєстрацію шлюбу;
- подача заяви на
державну реєстрацію розірвання шлюбу;
- видача
повторних документів про державну реєстрацію актів цивільного стану;
- з інших питань, що
належать до компетенції відділів державної реєстрації актів цивільного
стану
Нововведення поступово
поширюється в Україні, дозволяючи спростити процедуру запису на прийом у відділ
ДРАЦС. Громадяни можуть записатися на прийом у будь-який зручний час, згідно з
графіком роботи відділу.
На офіційному сайті
Головного управління юстиції у Львівській області - http://obljust.lviv.ua/ є відповідний лінк для запису.
Ця послуга є черговим кроком на шляху до
комфортного та якісного обслуговування громадян.
Запис
на прийом поетапно:
Електронний запис
здійснюється на офіційному сайті
Головного управління юстиції у Львівській області - http://obljust.lviv.ua/
Для запису на прийом до
відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційної служби
Новороздільського міського управління юстиції у Львівській області на головній
сторінці зазначеного сайту у меню зліва необхідно обрати розділ «Онлайн записи
до відділів ДРАЦС» та вчинити 6 покрокових дій.
На сторінці попереднього
електронного запису на прийом (http://obljust.lviv.ua/ ) особі, яка бажає
скористатися відповідною послугою необхідно за відповідними посиланнями згідно
запропонованих переліків: обрати:
-відділ державної
реєстрації актів цивільного стану, до якого має намір звернутися;
- питання, з якого Ви бажаєте звернутися;
-зручну для Вас дату та
час прийому (обрати дату на календарі, після чого нижче з’являться для
вибору години прийому).
У відповідних віконцях заповнити такі дані:
- прізвище, ініціали або за бажанням –
прізвище, власне ім’я, по батькові заявника ;
- адреса заявника ;
- E-mail ;
- телефон.
У віконці «Коротко суть
питання» за бажанням може бути деталізовано викладено питання, з якого здійснюється запис на
прийом.
У віконці «Я даю згоду
на обробку моїх персональних даних» проставити відмітку для підтвердження,
власного добровільного волевиявлення та відповідно до Закону України «Про
захист персональних даних».
Обрати та натиснути
віконце «Записатись на прийом».
(У разі вірного
заповнення форми запису на прийом, на екрані з’явиться повідомлення про
здійснений запис на прийом та направлення на зазначену користувачем електронну
адресу листа, для підтвердження такого запису).
За посиланням у листі, що надійде на електронну адресу
користувача необхідно впродовж 1 години підтвердити запис на прийом.
(У разі переходу за
посиланням на екрані з’явиться інформація про підтвердження запису на прийом,
обрані дату та час, найменування і адресу відділу державної реєстрації актів
цивільного стану).
Для здійснення прийому
необхідно звернутися до обраного відділу державної реєстрації актів цивільного
стану з усіма необхідними документами.
|