Міністерство юстиції України затвердило форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та визначило порядок роботи деяких відомств до впровадження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юросіб, ФОП-ів та громадських формувань.
Це передбачено наказом Мін'юсту від 06.01.2016 №15/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань".
Згідно наказу документи у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, подані до 1 січня 2016 року на розгляд Мін'юсту та його територіальним органам, у тому числі через посадових осіб органів місцевого самоврядування, адміністраторів центрів надання адміністративних послуг, підлягають розгляду державними реєстраторами, посадовими особами Мін'юсту та його територіальних органів устроки та у порядку, передбачені законодавством, що діяло на дату подання таких документів.
До впровадження програмного забезпечення Єдиного держреєструюросіб, фізосіб-підприємців та громадських формувань, а також функціонування порталу електронних сервісів юросіб, ФОПів та громадських формувань:
1) надання послуг у сфері держреєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, здійснюється відповідно до законодавства за допомогою діючого програмного забезпечення реєстру юросіб та ФОПів, реєстру громадських формувань, реєстру громадських об'єднань;
2) виписки з Єдиного держреєстру, сформовані за результатом проведених реєстраційних дій, надаються у паперовій формі на аркушах паперу форматом А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціальних бланків, проставляння підпису та печатки державного реєстратора;
3) оприлюднення установчих документів юридичної особи здійснюється на веб-сайті Мін'юсту.До запровадження інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та:
Міністерство юстиції України затвердило форми заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та визначило порядок роботи деяких відомств до впровадження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юросіб, ФОП-ів та громадських формувань.
Це передбачено наказом Мін'юсту від 06.01.2016 №15/5 "Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань".
Згідно наказу документи у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, подані до 1 січня 2016 року на розгляд Мін'юсту та його територіальним органам, у тому числі через посадових осіб органів місцевого самоврядування, адміністраторів центрів надання адміністративних послуг, підлягають розгляду державними реєстраторами, посадовими особами Мін'юсту та його територіальних органів у
строки та у порядку, передбачені законодавством, що діяло на дату подання таких документів.
До впровадження програмного забезпечення Єдиного держреєструюросіб, фізосіб-підприємців та громадських формувань, а також функціонування порталу електронних сервісів юросіб, ФОПів та громадських формувань:
1) надання послуг у сфері держреєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, здійснюється відповідно до законодавства за допомогою діючого програмного забезпечення реєстру юросіб та ФОПів, реєстру громадських формувань, реєстру громадських об'єднань;
2) виписки з Єдиного держреєстру, сформовані за результатом проведених реєстраційних дій, надаються у паперовій формі на аркушах паперу форматом А4 без використання спеціальних бланків, проставляння підпису та печатки державного реєстратора;
3) оприлюднення установчих документів юридичної особи здійснюється на веб-сайті Мін'юсту.
|