П`ятниця, 29.11.2024, 18:35
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 5
    Гостей: 5
    Користувачів: 0
    Новороздільське МУЮ
    Головна » 2014 » Квітень » 14 » Відтепер зареєструвати права на нерухомість можна через пошту
    11:16
    Відтепер зареєструвати права на нерухомість можна через пошту

    18 липня 2013 року між Укрдержреєстром та УДППЗ «Укрпошта» підписано Меморандум про взаємне співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг, згодом затверджено Регламент взаємодії Укрдержреєстру та УДППЗ «Укрпошта» щодо забезпечення спрощеного доступу до адміністративних послуг. Метою підписання цих документів є запуск спільного проекту щодо спрощення доступу громадян до адміністративних послуг.

    Як наслідок, з 1 листопада 2013 року громадяни можуть скористатися послугами Державної реєстраційної служби України, звернувшись до найближчого відділення УДППЗ «Укрпошта». Серед таких послуг у сфері реєстрації нерухомості тоді ще стали послуги лише щодо отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, серед них – надання витягу, видача інформаційної довідки та виписки. Варто зазначити, що згідно Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» №1952-IV від 01.07.2004 року така інформація надається державним реєстратором незалежно від місця розташування нерухомого майна. Це означає, що особа може отримати інформацію, приміром, про права власності на житловий будинок, який знаходиться в м. Новий Розділ, в будь-якій реєстраційній службі України.

    11 лютого 2014 року набрав чинності Порядок державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень затверджений постановою Кабінету міністрів України від 17.10.2013 р. №868, пунктом 5 якого передбачено, що подання документів для проведення державної реєстрації прав, взяття на облік безхазяйного нерухомого майна здійснюється особисто заявником або, звертаємо Вашу увагу, шляхом надсилання поштою з описом вкладення. Таким чином, скориставшись послугами поштових відділень УДППЗ «Укрпошта» сьогодні, громадяни можуть не лише дізнатись інформацію про зареєстровані права на нерухомість, їх обтяження але й отримати адміністративні послуги щодо самої реєстрації таких прав. Останні нововведення спрощеного порядку реєстрації нерухомості через поштові відділення значно вагоміші, адже на відміну від отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, державна реєстрація речових прав на нерухоме майно проводиться органом державної реєстрації за місцем розташування такого майна. Тобто, особі для цього потрібно було в обов’язковому порядку з’явитися до конкретної реєстраційної служби за місцезнаходженням майна. Натомість сьогодні, якщо Ви вирішили зареєструвати права (обтяження) на об’єкт нерухомого майна, який розташований в іншому від Вашого місця проживання регіоні, не маєте бажання та змоги доручити процес подачі необхідних документів іншій особі, відірватися від місця проживання і праці, можете отримати бажані послуги через поштовий зв'язок. Для цього достатньо лише відправити необхідний пакет документів до необхідної реєстраційної служби через найближче поштове відділення УДППЗ «Укрпошта». Отримати ж відповідь на свою заяву можна також – як поштою, так і безпосередньо в відповідній реєстраційній службі за місцем знаходження нерухомості. Звичайно, потрібно врахувати, що порядок подачі необхідних документів (заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень, супровідних до неї документів, квитанцій про оплату) має свої особливості. Зокрема, під час подання заяви шляхом надсилання поштою справжність підпису заявника засвідчується відповідно до Закону України «Про нотаріат». Заявником також обов’язково заповнюється бланк опису у двох примірниках, в якому зазначається перелік документів, що надаються ним, та ставиться його підпис. У разі ж виявлення невідповідностей між документами, що були надіслані поштою, та описом вкладення до них, а також у разі відсутності документа, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документа про сплату державного мита (якщо заявник не звільнений від даної оплати) орган державної реєстрації прав повертає заявнику відповідну заяву та документи, що додаються до неї, поштою з описом вкладення без реєстрації її у базі даних про реєстрацію заяв і запитів.

    На сьогодні, у зв’язку з недостатньо вивченою громадянами процедурою реєстрації нерухомого майна, необізнаністю з переліком необхідних документів, вимогам до них, недовірою до поштового оператора (адже особі доведеться відправити поштою оригінали важливих документів, відновити які не завжди реально) громадяни не активно користуються вищезазначеними нововведеннями. Та напрацювання практики щодо отримання адміністративних послуг у сфері реєстрації прав на нерухоме майно через поштові відділення це лише питання часу. Водночас, сам факт введення спрощеної процедури реєстрації – значний крок у реформуванні системи реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень в частині надання заявнику альтернативи – звертатися безпосередньо до державного реєстратора чи відправити документи поштою, зменшення проявів корупції та зручності в отриманні необхідних для громадян послуг.

    Зазначаємо також, що більше інформації стосовно спрощеного порядку отримання адміністративних послуг у сфері проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень через поштові відділення УДППЗ «Укрпошта», Ви при бажанні можете отримати у реєстраційних службах, або безпосередньо у поштових відділеннях. 

    Переглядів: 408 | Додав: Novyj_rozdil | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2024