П`ятниця, 16.04.2021, 13:37
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новороздільське МУЮ
    Головна » 2013 » Грудень » 16 » Спрощений порядок отримання інформації з Державного реєструречових прав на нерухоме майно через поштові відділення «Укрпошти»
    17:52
    Спрощений порядок отримання інформації з Державного реєструречових прав на нерухоме майно через поштові відділення «Укрпошти»

    З метою реалізації програми «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту» 18 липня 2013 року між Державною реєстраційною службою України та Українським державним підприємством поштового зв’язку «Укрпошта» підписано Меморандум про взаємне співробітництво у сфері спрощення процедури надання адміністративних послуг, згодом затверджено Регламент взаємодії Державної реєстраційної служби України та Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» щодо забезпечення спрощеного доступу до адміністративних послуг.

    Як наслідок, з 1 листопада 2013 року громадяни можуть скористатися послугами Державної реєстраційної служби України, звернувшись до найближчого відділення УДППЗ «Укрпошта».

    Серед таких послуг, зокрема,у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно на сьогоднішній день є:

    1. Надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

    2. Видача інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

    3. Видача виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

    Спрощений доступ до цих адміністративних послуг через поштові відділення полягає у наступному: громадянам не обов’язково звертатися з відповідними заявами безпосередньо до реєстраційних служб, очікувати для отримання адміністративних послуг у чергах, натомість вони можуть отримати необхідну інформацію, оформивши необхідний пакет документів та надіславши його до реєстраційної службиу відділеннях УДППЗ «Укрпошта».

    Отже, слід визначити основні кроки одержання вищезазначених адміністративних послуг через поштові відділення «Укрпошти»:

    -       найперше потрібно завітати до відділення Укрпошти, одержати консультацію фахівця щодо переліку адміністративних послуг та оформлення пакета документів для їх отримання (абож запитати про послугу у листоноші).

    -       заповнити заявку та оформити необхідний пакет документів на отримання вибраної Вами адміністративної послуги.

    -       відправити (або передати через листоношу) заявку та пакет документів і очікувати замовлений документ.

    Щодо пакетів документів, які є необхідними для формування і відправлення до реєстраційної служби з метою отримання адміністративних послуг, то варто зазначити, що вони відрізняються залежно від виду адміністративної послуги, зокрема:

     

    У випадку надання витягу

    з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

    1.Заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, встановленої форми.

    2. Документ, що посвідчує особу заявника.

    Для отримання витягу особа пред’являє та подає копію документа, що посвідчує її особу (паспорт громадянина України). Оригінал паспорта повертається заявнику.

    Документом, що посвідчує посадову особу органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, є службове посвідчення (копія не надається).

    У разі подання заяви через представника, уповноважена особа пред’являє свій документ, що посвідчує особу, та подає його копію.

    Обов'язково подається копія паспорту власника нерухомості або особи, яка має речові права на нерухоме майно.

    Крім того, пред’являється оригінал та подається копія документа, що підтверджує її повноваження (довіреність).

    Працівником національного оператору поштового зв’язку проводиться ідентифікація особи заявника.

    3. Документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (квитанція банку, платіжне доручення, розрахунковий документ Укрпошти).

     

    У випадку видачі інформаційної довідки

    з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

    1.Запит про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, встановленої форми.

    Запит може заповнювати:

    1) орган державної влади або орган місцевого самоврядування – у запиті вказується назва відповідного органу та проставляється печатка цього органу;

    2) посадова особа – у запиті вказується прізвище, ім'я, по батькові посадової особи (прокурор, слідчий, судя тощо).

    Посадова особа органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування пред'являє службове посвідчення (копія не надається).

    2. Документ, що посвідчує посадову особу органу державної влади або органу місцевого самоврядування (пред’являється).

     

    У випадку видачі виписки

    з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

    1.Заява про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, встановленої форми.

    2. Документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється), копія надається (крім документа, щопосвідчує посадову особу органу державної влади або органу місцевого самоврядування).

    У разі подання заяви про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно шляхом надсилання поштою заявником обов’язково заповнюється бланк опису у двох примірниках, в якому зазначається перелік документів, що надаються ним для отримання інформації з Державного реєстру прав, та ставиться його підпис.

    Працівник національного оператора поштового зв’язку перевіряє відповідність вкладення опису, ставить підпис на обох його примірниках і проставляє відбиток календарного штемпеля. Один примірник опису вкладається до поштового відправлення, другий надається заявникові. На примірнику опису, що надається заявникові, працівник національного оператора поштового зв’язку зазначає номер поштового відправлення.

    Національним оператором поштового зв’язку проводиться ідентифікація особи заявника, про що зазначається на зворотній стороні відповідної заяви з проставленням напису «Особу заявника ідентифіковано», прізвища, імя, та по батькові оператора поштового зв’язку та відбитку календарного штемпеля.

    Отримати ж відповідь на свою заяву особа може зазначивши в надісланій заяві зручний для неї спосіб – як поштою, так і безпосередньо в реєстраційній службі.

    Отже, варто зробити висновок, що вищевикладені нововведення в порядку отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майноє значним кроком вперед у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, який в першу чергу спрямований на досягнення зручності надання адміністративних послуг громадянам.

    Переглядів: 309 | Додав: Novyj_rozdil | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2021