Субота, 27.04.2024, 04:12
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новороздільське МУЮ
    Головна » 2015 » Червень » 11 » Реформи в системі державної реєстрації
    15:52
    Реформи в системі державної реєстрації

    8 квітня 2015 року запущено систему надання електронних он-лайн сервісів. Зареєструвати бізнес та отримати необхідну довідку, витяг або виписку можна на оновленому сайті Мін′юсту в режимі он-лайн.

    З початку роботи через систему надання он-лайн сервісів на оновленому сайті Мін’юсту було видано понад 12 тис. електронних довідок. Кількість запитів у окремі дні сягала 600.

    Що нового запроваджує Мінстерство юстиції України для спрощення процедури надання адміністративних послуг?

     Мін’юст України розробив 2 законодавчі акти, які вдосконалюють процедури примусового виконання рішень та запроваджують змішану систему. Їх підтримав Уряд та Рада з питань судової реформи при Президентові.

    Мін’юст України підготував 2 проекти законів для спрощення процедур реєстрації бізнесу та майна:

    -         «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

    -         «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних  осіб - підприємців».

    Запропоновані в цих документах новели забезпечать децентралізацію повноважень та запровадять вільний вибір суб'єкта реєстрації. Право проводити такі дії буде надано:

    -         органам місцевого самоврядування та державним адміністраціям;

    -         нотаріусам (незалежно від посвідчення нотаріальної дії);

    -         акредитованим Мін’юстом банківським установам;

    -         державним виконавцям (накладення та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно).

    Законопроекти покращать якість надання адміністративних послуг шляхом:

    -         створення конкурентного середовища між суб'єктами, які наділені повноваженнями з проведення державної реєстрації;

    -         запровадження принципу екстериторіальності в межах області для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та в межах України для державної реєстрації бізнесу та громадських формувань;

    -         запровадження можливості подання електронних документів для державної реєстрації;

    -         заповнення заяви безпосередньо державним реєстратором.

    Буде забезпечено удосконалення сервісів, які надаються громадянам шляхом:

    -         введення механізмів, які скоротять кількість відмов у державній реєстрації майна та обтяжень;

    -         уніфікації процедури реєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб-підприємців;

    -         скорочення переліку документів для реєстрації бізнесу;

    -          розкриття інформації про права на нерухоме майно як за об'єктом, так за суб'єктом;

    -         створення нових можливостей надання інформації про нерухоме майно для органів державної влади та інших юридичних осіб залежно від потреб (офіційна статистична інформація, вибірка за певними об'єктами нерухомого майна тощо);

    -         скасування щорічного підтвердження та щорічної подачі фінансової звітності;

    -         забезпечення переходу на електронну форму документів;

    -         створення єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.

    Буде створено надійну систему державного контролю у сфері державної реєстрації:

    -         нормативно-методичне регулювання порядку державної реєстрації Мін'юстом;

    -         дворівневе адміністративне оскарження рішень державних реєстраторів;

    -         дієві механізми реагування у разі виявлення порушень.

    Чи зменшиться плата за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно?

    Щодо плати за державну реєстрацію зазначу наступне. У сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно:

    -         плата за проведення державної реєстрації залежить від об'єкта, його розміру, а також від того, заявником є фізична чи юридична особа;

    -         плата на надання інформації про зареєстровані речові права визначається Кабінетом Міністрів України.

    Чи зменшиться адміністративний збір та плата за надання відомостей з Реєстру?

    У сфері державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб – підприємців у разі подання документів у електронній формі адміністративний збір та плата за надання відомостей зменшуються на 25 відсотків.

    Для прикладу, вартість повного витягу з реєстру підприємців становить 45,68 грн. безпосередньо за послугу та 3 гривні – комісія Ощадбанку. Загальна вартість – 48,68 грн, тобто 75% від вартості паперового аналогу.

    Повний витяг з реєстру нерухомості коштує 21 грн.

    Скорочена інформація про компанію, а також послуга з реєстрації бізнесу надаються безкоштовно. Так само безкоштовно громадяни можуть отримати додаткові копії уже сформованих документів.

    Куди будуть надходити кошти адміністративного збору за державну реєстрацію?

    Дані законопроекти забезпечать належне фінансове забезпечення діяльності у сфері державної реєстрації завдяки процедурі розподілу адміністративного збору:

    -         адміністративний збір за державну реєстрацію державними реєстраторами виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, зараховується в повному обсязі до місцевих бюджетів за місцем надання послуг, а у разі проведення державної реєстрації державними реєстраторами держадміністрацій, зараховується в повному обсязі до Державного бюджету України за місцем надання послуг;

    -         у разі проведення державної реєстрації банком або приватним нотаріусом на фінансове забезпечення цієї діяльності спрямується 60% адміністративного збору, який залишатиметься у відповідного суб'єкта;

    -         фінансове забезпечення інших реєстраторів здійснюється за рахунок коштів Державного та місцевих бюджетів відповідно до законодавства.

    Переглядів: 397 | Додав: Novyj_rozdil | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2024