Наказом Міністерства юстиції України від 09 липня 2015 року №1187/5 затверджено Порядок роботи веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», яким передбачено, що з використанням функціональних можливостей Веб-порталу зареєстрований користувач може:
- заповнити заяву, передбачену Правилами державної реєстрації актів цивільного стану в Україні (щодо державної реєстрації шлюбу, зміни імені, розірвання шлюбу, внесення змін до актових записів цивільного стану, видачу повторних свідоцтв та інші);
- надіслати до відділів державної реєстрації актів цивільного стану скан-копії документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, у форматі, придатному для роздрукування або зчитування цих документів в електронному вигляді;
- здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних дати і часу;
- оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану;
- отримати консультації працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень.
Зареєструватись та подати заяву до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану громадянин може за електронною адресою: www.dracs.minjust.gov.ua
|