Вівторок, 23.04.2024, 14:56
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новороздільське МУЮ
    Головна » 2014 » Лютий » 3 » Підтримка керівництвом ідеї врегулювання конфлікту інтересів на державній службі
    13:13
    Підтримка керівництвом ідеї врегулювання конфлікту інтересів на державній службі

    Всі державні посадові особи, особливо чиновники високого рангу, а також керівники вищого рівня, повинні таким чином регулювати свої приватні інтереси, котрі випливають з їхнього статусу як приватних осіб, щоби не підривати громадську довіру до їх власної доброчесності і доброчесності їх організації, і показувати позитивний приклад іншим службовцям. Якщо державні посадові особи лише формально виконуватимуть вимоги "літери" закону, котру вони тлумачитимуть в досить вузьких межах, то цього буде, мабуть, недостатньо для зміцнення або поглиблення суспільної віри в доброчесність організації.

    Організації повинні взяти на себе відповідальність за результативне застосування законів для врегулювання конфлікту інтересів шляхом:

    a) Прийняття рішень в конкретних випадках -- Керівники мають бути готові до того, щоби формулювати свої судження відносно даних про конфлікт інтересів, які розкриваються. Зокрема, вони мають всебічно розглянути більш загальне питання про те, чи може реалістично мисляча людина, яка володіє відповідними фактами, подумати, що неврегульований конфлікт інтересів скомпрометувати добропорядність державного органу. При визначенні найбільш доцільного рішення щодо врегулювання конфлікту інтересів або нейтралізації реальної конфліктної ситуації, керівники мають враховувати інтереси організації, громадський інтерес і законні інтереси службовців, а також, в певних випадках, і інші фактори, наприклад, рівень і тип посади, яку обіймає той чи інший державний чиновник, і природу конфлікту інтересів.

    b) Поточний контроль і оцінка результативності вчинених дій - Організації мають забезпечувати результативність дій та їх придатність для врегулювання поточних і очікуваних конфліктів за умов, котрі постійно змінюються.
    Переглядів: 386 | Додав: Novyj_rozdil | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2024