Субота, 10.04.2021, 20:36
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Новороздільське МУЮ
    Головна » 2014 » Жовтень » 7 » Державна реєстрація права власності з видачею свідоцтва на об’єкт нерухомого майна, який поділяється або частка з якого виділяється
    16:27
    Державна реєстрація права власності з видачею свідоцтва на об’єкт нерухомого майна, який поділяється або частка з якого виділяється

    Куди потрібно звернутися з метою проведення державної реєстрації?

    Орган державної реєстрації прав проводить державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно за місцем розташування такого майна. Таким чином, потрібно звернутися до реєстраційної служби управління юстиції за місцем розташування нерухомого майна.

    Хто має право звернутися з заявою про проведення державної реєстрації?

    Під час проведення державної реєстрації речових прав заінтересованою особою є власник, інший правонабувач або сторона правочину, відповідно до якого виникли речові права.

    Який строк проведення державної реєстрації?

    Державна реєстрація права власності (надання відмови в ній) в разі, якщо їй передує видача свідоцтва про право власності на нерухоме майно, проводиться у строк, що не перевищує чотирнадцяти робочих днів з дня надходження до органу державної реєстрації прав заяви про таку реєстрацію і документів, необхідних для її проведення.

     

    Які основні документи необхідно подати для проведення державної реєстрації права власності з видачею свідоцтва на об’єкт нерухомого майна, який поділяється (у тому числі у результаті виділення окремого об’єкта нерухомого майна із складу об’єкта нерухомого майна, що складається з двох або більше об’єктів) або частка з якого виділяється?

    • документ, що підтверджує виникнення, перехід та припинення речових прав на об’єкт нерухомого майна, який поділяється або частка з якого виділяється;
    • технічні паспорти на новостворені об’єкти нерухомого майна;
    • документ, що підтверджує присвоєння новоствореному об’єкту нерухомого майна окремої адреси.

     

    У разі коли державна реєстрація прав з видачею свідоцтва проводиться на об’єкт нерухомого майна, що складається з двох або більше об’єктів і перебуває у спільній власності, заявник також подає письмову згоду всіх співвласників, справжність підпису яких засвідчується відповідно до Закону України «Про нотаріат».

     

    Разом із заявою про державну реєстрацію прав та їх обтяжень у паперовій формі подаються оригінали документів, необхідних для державної реєстрації прав та їх обтяжень, їх копії, засвідчені в установленому порядку, документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав, та документ про сплату державного мита.

    Чи справляється плата за проведення державної реєстрації?

    Для проведення державної реєстрації справляється плата за надання інформації з Державного реєстру речових прав у формі витягу та державне мито.

    Переглядів: 218 | Додав: Novyj_rozdil | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Створити безкоштовний сайт на uCozCopyright MyCorp © 2021